« シャトル三兄弟 | Main | ちいさいかばん »
気温も高いがMacBookの温度も高い。 発する熱でくらくらするほど。 これからしはらくMacBookに向かふのがつらくなるなあ……。
iPadとかiPhoneで代用するしかないか知らん。
Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.
Name:
Email Address: (Not displayed with comment.)
URL:
Comments:
Listed below are links to weblogs that reference 熱過ぎる……:
Comments